Tuesday, September 25, 2012

Oooh, konečně!!

 

 

 
 
 
 


Milí přátelé,

po 20 dnech mám konečně plně funkční počítač, který jsem měla opět prošpikovaný jedním moc fajn virem, a který mi vše odrovnal. Asi 10 dnů se náš počítač snažili odvirovat ajťáci, nakonec se stejně musela stáhnout všechna data a vše přeinstalovat. Teď máme elektronického mazlíka jako ze škatulky. ;)
Před 3 týdny začal A. chodit do předškoláků a až teprve tento týden najeli na plný režim. Ty první dva týdny byly lehce hektické, protože tzv. adaptační doba začínala hodinou a půl, další týden pak skoro čtyřmi hodinami a já nedělala nic jiného než jezdila sem a tam. Teď to začíná být o něčem jiném :). Andrés si ve škole úžasně dobře zvykl, z čehož mám velkou radost.
Týden se naše městečko bavilo fiestami, já méně, mně pamplonské San Fermín bohatě jednou za rok po dva dny stačí. Ale kdo by po Španělích chtěl, aby neměli alespoň jednou za roční období veselku! :D
Dnes to vypadá, že přišel podzim, sbíráme listy a plody (do školy, jak jinak), občas se nám podaří někde zmoknout, ale musím přiznat, že se na podzim těším. Mám ráda změnu :).

Jsem ráda, že jsem zase ve spojení s vámi!

7 comments:

  1. Hura uz jsi zpet,jsem raada za se Ondraskovi ve skolce libi.

    ReplyDelete
  2. Ta fotka s jablíčkem je krásná, ten prstík! Lámu si hlavu, co to je na předposlední fotce ... ?

    ReplyDelete
    Replies
    1. To je kamenna podlaha pred vchodem do naseho gotickeho kostelika :) neodolala jsem, moc se mi libi!

      Delete
  3. Tak to je fajn, že si tak rychle zvykl, šikula!

    ReplyDelete
  4. Tak vírus... A ja som si myslel, že si niekde oddovolenkovaná. ;-)

    ReplyDelete
  5. Doufám, že se nenakazíme ( chřipka už tady řádí)...

    ReplyDelete