Thursday, September 6, 2012

Maličký chlap

 
Přišla jsem mu pomoci se sbíráním hraček. On protestoval, že sám! "Tys byla tak hodná maminka a teď seš tak ošklivá!"
"Mamko, budem papat polívečku a mametky?" (amoletky)
V 6:15 přicapkal k nám do postele, oznámil, že byl na záchodě se vyčurat a zavrtal se mezi nás. Probudil se kolem půl desáté a volal mne. "Mamko, já sem tady sám! Já jsem pžemýšlel, že budu plakat."
Při hraní: "Ty seš ta nejlepší mamka na světě." A vlepil mi pusu "Víš, já tě strašně moc miluju, já jsem tvoje koťátko."
"Taťka neumí česky, že? To je sranda, on žiká ´ahoj domeček´! Chudáček, on to neumí, no."


 

4 comments:

  1. Vnuk začne letos asi povinně ve škole se španělštinou. Doma a v širokém okolí nikdo nezvládá ani slovo. Tak asi budeme k vám chodit na opravu úkolů. Přemýšlím, že bych mohla asi při cestě domů také začít šprtat, ale v mém věku už si někdy nemohu vzpomenout ani jak se jmenuji,( abychom byli alespoň trošku nápomocni).

    ReplyDelete
  2. To jsou ale krásné povídačky, je to zvláštní, říkají tak roztomilé věci a my je opravujeme, aby mluvili správně, samozřejmě, aby se jim nezafixovalo nic špatně, prostě gramatika, a pak 4-5 let a to dítě mluví naprosto správně, logicky, všechno vysvětlí, všechno si obhájí, je prostě maličký genius až žasneme a začne nám být trošku smutno po tom roztomilém šišlání a zvláštním uspořádání vět, pozdě. No ale vy máte tatínka, který bude vždycky mluvit česky roztomile a tříletej ho bude opravovat :+D

    ReplyDelete
  3. :)) Už je to tady, taky se budete učit od svých dětí, nejenom já ;))

    ReplyDelete
  4. haaahaaa...oskliva maminka a chudacek tatinek. To jste to vzali hopem :))))

    ReplyDelete