Saturday, February 4, 2012

Kouzlíme, dějí se divy/ Milagros están ocurriendo
































Tento týden byl trošinku logisticky komplikovanější, hlava rodiny nám odjela na služební cestu a já jsem se nezastavila. Vyřizovala jsem papíry do školky a byla jsem ve 3 potenciálních školách pro Ondřeje. Mezitím se mi ozvali všichni restovníci řemeslníci a abychom byli trochu méně mobilnější, tak sem začal foukat vítr ze severovýchodu a začalo sněžit. Hurá!! Já myslela, že letost sníh uvidím jen na fotkách. Je to romantické!!!! :) Ikdyž nenapadá tolik sněhu, abychom si udělali sněhuláka, to nevadí! Malý je nadšený, že do toho poprašku může aspoň šlapat. Jsme trochu odříznutí od světa, protože nám (mně a mojí švagrové) naši muži zakázali řídt auta! Beru to jako láskyplné přání, protože tady se nenosí zimní gumy a silnice jsou namrzlé.

Esta semana era un poquito logisticamente más complicada, mi marido se fue a extranjero por el trabajo y yo no paraba. Tenía que preparar los papeles para la guardería y asistía a las 3 reuniónes de padres en los colegios potenciales para Andrés. Mientras eso, empecó a nevar y era imposible coger coche. Pero por fin vemos la nieve también en vivo y no sólo en las fotos! Hura! Es muy romántico!! Aunque no nieva tanto para hacer el muñeco de nieve, no pasa nada. El niño es feliz que la nieve puede pisar por lo menos.


Slavili jsme včera narozeniny mé tchýně a v obchodě při koupi květin jsem neodolala a koupila si domů tulipány. Myslela jsem na svou kamarádku, která tulipány ZBOŽŇUJE. Ikdyž venku sněží, ve mně dřímá neodolotalená chuť rýpat se v hlíně, sázet a přesazovat. Na trhu jsem nakoupila čerstvý hrách a večer loupala a čichala tu osvěžující zelenou vůni. Dala jsem klíčit řeřichu a těším se, že si ji za pár dní dáme v polévce nebo salátu. Na třetí a čtvrté fotce je nový květ dracény. Všimla jsem si ho včera, nevím, co jsou ty kapky, je to u každého lístku květu. Je to poprvé, co vidím dracénu kvést.

Ayer celebramos los cumpleaños de mi suegra y en la floristería comprando el ramo compré tulipanes para nosotros. Pensaba en mi amiga sé que le encantan esas flores!! Aunque fuera está nevando, yo tengo tantas ganas ya de empezar a sembrar, a cambiar plantas, a trabajar en el jardín! En el mercadillo compré los guisantes, mientras los pelaba olía el olor tan fresco y bueno de verdura verde. He puesto a germinar algunas brotes y espero añadirlas en la sopa o ensalada dentro de unos días. En la tercera y cuarta foto está la flor de dracena. Es primera vez que la veo, mi fijé ayer que hay algo más que sólo ojas. No sé que son las gotas que aparecen en la raíz de cada oja del flor. Curioso.


Většinu času jsme doma a tak střídáme hry a hračky a malujeme a stříháme a plácáme plastelínu a víte co? Já dneska musím ušít pytlík na papučky a našít iniciály na šaty. V pondělí jde Andrés poprvé do školky, moc se těší. Bude z něj malý "mág" "kouzelník", tak snad se naučí čáry a kouzla a něco mi potom doma ukáže. ;)

Mayoría del tiempo estamos en casa, cambiamos juegos, juquetes, pintamos, cortamos, hacemos plástica y sabéis, yo hoy quiero coser el saco para las zapatillas y coser iniciales en la ropa de Andrés. El lunes va a ir primera vez a la guardería, será un pequeño "mago" e igual aprenderá algunos trucos que me enseñará luego en casa. ;)

6 comments:

  1. Hola Misha me encantan los tulipanes me parecen las mas originales,sensibles y bonitas de todas las flores.Me dan mucho animo echo de menos tenerlos en casa.Espero que me las regale Lori de San Valentin.Que bien que ha nevado allí aquí hace mucho frio y viento me hubiera gustado que nieva.Eres tan espiritual y vives la vida con tanta intensidad sabiendo valorar lo mas importante esto me gusta mucho de ti.Primer día de guardería de Andres será muy emocionante,con tantos niños y tantas novedades estoy segura que lo disfrutara mucho.
    El trabajo en el jardín me parece súper relajante en primavera con el sol y la brisa que dan tanta vida,mi sueño es tener una casita con jardín y un balancín.Besitos a los tres.Ralu.

    ReplyDelete
  2. Ty tulipány mají nádhernou barvu. Dracénu jsem také neviděla kvést, takovou vlastně ani nemám. Sníh nám také slibují, od pondělí, a menší mráz, tak uvidíme. Svrbí mě dlaně po nějakém tvoření...přehrabuji klubíčka...

    ReplyDelete
  3. jé, mám novýho synovečka Ondráška. Prima ;) Vlevo hleď- a vidím na teploměru za oknem -15...vpravo hleď- a vidím haldu práce..a tak koukám dopředu na překrásný tulipány, na barvičky svěží a voňavý a na nějakýho modrýho, velevážnýho chlapečka :) hezky si hrajete a jarníte. ách, už aby to tady bylo ;)

    ReplyDelete
  4. Ty tulipany maji krasnou barvu docela bych rekla ze jsem je v tehle barve jeste nevidela.Tak Andrisek ten maly pirat uz pujde do skolky,uz to vidim jemu se tam bude libit a ty budes smutna ze mas plno casu a nevis co snim ha ha ha.

    ReplyDelete
  5. Moje mile ctenarky,

    moc dekuji za komentare. Na jaro to tu nevypada, venku poradne fouka ledovy vitr, ale je jasno.
    Na volny cas bez vymysleni her se opravdu velice tesim, mam tolik planu, ze uz vidim, jak toho casu budu mit malo :)
    Radko, on Andres vi, ze cesky se jmenuje Ondrasek, libi se mu to. :)

    Ralu, estoy tan contenta de ver tus comentarios aquí, muchas gracias. Os echamos de menos, los tulipanes son para ti. :) Besos

    ReplyDelete
  6. moje milé tulipány, ste moc nádherné, jak ste vypadli z toho talentovaného Mishinho fotooka ;-)

    "Ikdyž venku sněží, ve mně dřímá neodolotalená chuť rýpat se v hlíně, sázet a přesazovat." hm, po kom to ta Misha má? ;-)

    ReplyDelete