Monday, October 17, 2011

Co mi udělalo radost

Velkou radost mi dělá synáček, když volá na svého papita. Už nepoužívá španělskou zdrobnělinu pro tatínka, ale oslovuje ho, takřka vždy, CARIÑO "miláčku" :D. To se pokaždé neudržím a řechtám se.
Obrovskou radost mi udělal můj povedený MAKOVNÍK. Byl vynikající a to jsem se divila, protože jsem při postupu několikrát hodně obměnila recept a ejhle, ono to tentokrát dopadlo výborně.
Mám radost z ČTENÍ knihy, jejímž autorem je manželův strýc. Nevadilo by, že je ve španělštině, ale že je to dílo filozofické. Lámala jsem si nad tím hlavu asi třikrát. Před dvěma týdny jsem se zasekla, řekla si, že to přečtu, i kdybych tomu nerozuměla ani zbla. Po první kapitole, kde to vypadalo na starý scénář, se mi najednou rozsvítilo a začala jsem chápat jazyk autora. Větší radost ovšem mám navíc z toho, že jsem tímto předčila svého muže. Ješitnost, že. ;)
VČEREJŠÍ PROCHÁZKA, stejná cesta, stejná hodina, ale procházka s dvojčaty a naším prckem byla prostě kouzelná. Bratranci nejenže se nebili a nedělali si jiná příkoří, ale naopak, když jeden spadl, tak přiběhl druhý a chlapácky ho začal plácat po ramenou "to bude doblý", nakonec se děti i dobrosrdečně objímaly.
A další  nemalou radost mám z NOVÉHO VŘESU, který nám zdobí vchod do domu. Nikdy jsem vřesy nepěstovala a teď se nemůžu vynadívat na ty drobounké růžové kvítky.








5 comments:

  1. To on říká po tobě, ale je to hezký. Dnes mi zpíval do telefonu, mám z toho zážitek ještě teď :)) Dvojčátka povyrostly a bratránek je dohnal, jsou teď správná trojka. Ten vřes je krásný, ale u nás se mu moc nelíbí, chtělo by to přidat do skalky hodně rašeliny, hm, já vím.

    ReplyDelete
  2. hezký článek :) Ale ta děťátkovská fotka mě teda vzala úplně dojala. Já miluju, když se děti smějí a tyhle tři jsou TAK krásné! Andrýska vídám častěji a je moje stálá srdeční záležitost a posílám pusinku, ale dvojčátka jsem delší dobu neviděla a jen koukám, jak se změnila. Jsou to nádherné, spokojené děti. Moc pozdravuj jejich maminku :)

    ReplyDelete
  3. Kluci si pekne hrali a na te fotca jsou moc hezky.Tyto dny delaji krasne vzpominky.To ze malej rika tatovi Milacku se mi moc libi.

    ReplyDelete
  4. Alko, nevim, jak to s tim mym vresem dopadne, ale v truhliku se mu zatim dari a vidam ho docela casto prave v kvetinaci :)
    Radko, deti se zmenily, hodne, jak to byva, ze jo. Pusinkuju to nase ditatko za tebe.
    Ello, mne se taky Milacek proste libi :) a abych upresnila, kluci jsou tam dva, to uprostred je holcicka. Vsak uz ji dorustaji vlasy a pak to klukum natre svou kudrnatou hrivou! :)

    ReplyDelete
  5. Tak to se mlade slecne moc omlouvam ,ted kdyz jsem se poradne podivala tak vidim ze ma na sobe halenku .

    ReplyDelete