Saturday, December 29, 2012

Do dneška

jsme viděli celou španělskou rodinu, ovšem z těchto setkání nemám žádnou fotku. Můj foťáček mě začíná obtěžovat, jsem ráda, že se nacpu do kabátu a mám vždy po ruce balík s kapesníky, baťůžek s auty a jinými nezbytně důležitými hračkami, rukavice, čepici a nějaké jablíčko nebo něco na zub pro mě. Budete se muset smířit s fotkami z domu do doby než budu tlačit kočárek. :)
Máme se dle našeho zdravotního stavu povalečsky, hrajeme si, koukáme na co se dá (to se ve Španělsku nedá, nahrazujeme to DVD). Na mne na náš Štědrý den (26.12.) padla nesmírná únava a té se nějak nemůžu zbavit. Nic jsem neudělala, přečetla jsem pár stránek z knížky a silou vůle se nutím aspoň do krmení rodiny a úklidu kuchyně. Asi potřebuju odpočívat, tak to respektuju! :)
Letos jsem udělala několik efektních vystřihovánek, betlém, městečko a zvonky na oknech, stromeček máme jako loni, živý cypřiš v květináči. K mé velké radosti se začaly klubat další hyacinty, poté, co mi odkvetl ten bílý. Ještě máme dvě krásné žíhané vánoční hvězdy a bílý brambořík. Musím říct, že taková živá výzdoba se mi asi líbí nejvíc.
 
Ikdyž vánoční dny končí a to tajuplné očekávání NĚČEHO se vytratilo, chci vám zvlášť teď popřát hodně radosti, ať vám neunikne žádná maličkost, těšte se na další příjemný okamžik a nenechejte si negativními lidmi znepříjemnit život, usmějte se na sebe ráno do zrcadla, popřejte si krásný den a zkuste někomu udělat radost. Není to magie, říká se tomu emoční inteligence. :)
 
Chci vám moc poděkovat za povzbuzující, krásné, lidsky milé komentáře, za to, že jste mou hnací silou, inspirací, kamarádkami, kamarády, kteří si najdou chvilku napsat mi. Myslím si, že "laskavých blogů" není nikdy dost. Každý máme své strasti a velmi si cením vašich blogů, na kterých ostatním předáváte pozitivní energii, své nápady, harmonii... Máme společný koníček a to je krásné. :)
 







6 comments:

  1. Máte krásný, milý stromeček, dárečky, vidím rozsvícená očička, taťka si hraje,všechno je v pořádku, odpočívej a buďte spokojeni a šťastni :))

    ReplyDelete
  2. koukám, že tatínek byl hodný a dostal super vláček :)) kluci se musí zabavit, viď? Mějte hezký zbyteček roku a v tom novém buďte hlavně všichni čtyři zdraví. :)

    ReplyDelete
  3. Vystrihovánka je naozaj krásna. A zaujatie malého pri výrobe voňavého pomaranča takisto. :)
    Radostný celý nový rok vám želám. Leti.

    ReplyDelete
  4. AAA hřebíčkový pomeranč, a dřevěnou autodráhu, jak je ten život jedna velká spirála!! Tak u nás už " nejkrásnějším" dárkem jdou prkavky, dělbuchy či všechny ty silvestrovské rachejtle. No co nadělám. Ty vystřihovánky jsou nádherné!! Podle šabloby či tvého uměleckého oka!!

    ReplyDelete
  5. Hodně štěstí a sil holčičí polovině rodiny, hodně trpělivosti a chuti pomáhat klučičí polovině rodiny, ať se ten Nový rok vydaří aa všechno podaří. Tam u vás doma je to velmi útulně, teplounce krásné. Z Kočičího vrchu posíláme vrnění a teplo tlapek.

    ReplyDelete
  6. Koukám, že u Vás byly pravé české Vánoce a to je dobře, i s tím hrajícím si tatínkem a užaslýma očičkama jako u nás :-)
    Hodně štěstí v Novém dalším roce Vám všem, hladíme bříško a na nového beránka (nebo beránku?) se už moc těšíme. No, holt s druhým bříškem už se toho tolik nestihne, nezvládne a neuklidí, to už upracované mamince nezbývá tolik sil jako u bříška prvního, kdy se mohla válet ráno do desíti a po libosti si zdřímnout, viď? Tak se šetři a jen pomaličku chystej pokojíček, ono se to nezblázní.

    ReplyDelete