Thursday, June 9, 2011

San Sebastian - výlet do modrého světa

Máme tu "za rohem" moře a u toho moře město. Město starobylé, přístavní, hlavní, turistické, krásné, baskické, teroristické, majestátní, město, kde na dobrou noc zpívají racci a ryby mávají ploutvičkami, město, které má dlouhatánskou promenádu, krásné pláže, drahé restaurace, divné značky na silnicích a kde se můj syn zamiloval do té velké vody. Ode dne, kdy jsme tam byli mi denně říká: "može, kde je? Dajekooo..." "Táta autem" (přel. pojedeme tam až s tátou a autem)




Ver mapa más grande

"Aguaaaaaaa, papá, jéééé, moooc voda!"


líbí se, líbí :)

Mámo, já chci za pejskem do vody!!

Křižovatka

Neceňte na mě ty zuby, máte to marný!

"Andi, bojim!!! Tato, poď!"

























Ahooooj, zase příště!

3 comments:

  1. ahoj, to je krásná reportáž z mořského světa a města krásného svatého a také, prosimvás na moři se jezdí s kánoí? není to nebezpečné? jo a pod tím vodním tunelem nebáli jste se? ajoj Andrému je takovej malinkej proti té spoustě vody. jo a konečně jsem se dočkala článku o moři nebo jsem nedávala pozor? tyhle jsou pro mě osobně nejvíc atraktivní, my jsme teda taky kulili očka kde to jste, tak ahoj a zase napište o moři :+D

    ReplyDelete
  2. Je to hezké,romantické,připomíná mi to Bieritz, ale ten podmořský tunel je síla! Taky bych se tam Andrýsku "bojim,bojim" :))Určitě se tam v restauraci konzumují jenom ryby. Jsou tam někde ve městě také pláže na koupání? Je prima mít tohle "za rohem" ;)

    ReplyDelete
  3. Ahoj rodinko! Zdravíme Vás a závidíme, že máte tak blízko krásné město s ještě hezčím názvem..doufám, že tam teď v létě zavítáte hodně často :-) Andrýsek roste v krásného blonďatého mladého muže a my mu (i Vám všem) posíláme pusinku do Vašeho modrého světa snů :-))

    ReplyDelete