Tuesday, June 28, 2011

Jak je taky v Pamploně?

via

Chtěla jsem o tom psát dřív, když to bylo aktuální, ale úplně mi to "prolétlo mezi prsty", tak alespoň teď.

Každoročně se slaví Evropský den opery. Loni 10. května 2010 oslavila tento den Asociace Gayarre přátel opery s Operním sborem "Premier Ensemble" AGAO vskutku originálně.

V nejznámějším Café Iruña v Pamploně se ve 20:00 spustila hudba a kavárnou začala znít Traviata od Verdiho, takové překvápko bych si nechala líbit!

Letos jsem na opeře zatím nebyla. Já to ale napravím, jen nevím, kdo mě doprovodí, nikdo z rodiny nesdílí moje nadšení pro tento žánr! Byla jsem zatím na Spartakovi v podání petrohradského baletu a byl to pro mě tak úžasný kulturní šok, že tím doposud žiju ;-).
Našla jsem na internetu toto video, tak se podívejte :-) Vysvětlím jen, že z počátku se tam mihne letecký záběr na historické centrum Pamplony. Café Iruña se nachází na Plaza del Castillo, což je středobod setkávání naší španělské rodiny, strýčci, tetičky, děti a navarrské víno. ;-)
 

2 comments:

  1. To je úžasné, vidět tohle místo, kde i my jsme párkrát byli na monitoru a ty lidi, a zpěv...nádhera a jak byli z počátku překvapení :)))

    ReplyDelete
  2. To je krásná hudba, co říct, jen poslouchat a nadšeně si notovat. To musí být prima dostat se doprostřed zpěváků a pěvců, hned bych tomu propadla taky.

    ReplyDelete